Favoriter på Spotify just nu

06 Maj, KL. 08:53
musik/filmer 4 kommentarer
 
Givetvis som det stora Veronica Maggio fan jag är så måste hennes två senaste vara med. Går på repeat hela tiden!! Game of Thrones nya soundtrack är fantastiskt bra och älskar denna med X Ambassadors, de är riktigt bra! Bastille är också ett av mina absoluta favoritband, såg dem i Köpenhamn med Hanna 2017, SÅÅ BRA. De släpper snart nytt album och detta är en av låtarna. Avicii's nya måste självklart vara med, såå bra och förstår inte dem som säger att det inte är "så mycket Avicii", ursäkta men har ni hört hans andra musik? Haha nej men seriöst, så bra och tycker verkligen att man hör att det är hans sound! Eurovision Song Contest är ju snart och She Got Me med Luca Hänni är Schweiz's bidrag och jag hoppas att den vinner för omg så bra!! Min och Alvas låt haha, den är så himla festlig och bra tycker vi, musikvideon är också såå bra!
 
 

♡ Yasmine

Var tvungen att lyssna på She Got Me och jag håller med, riktigt bra! :D Kramar <3

2019-05-06 | 10:35:49 | Blog/URL: http://yasmissy.blogg.se/
♡ Elin

Men åh så bra låtar!! Älskar dessa tips!! Kram

2019-05-06 | 15:12:27 | Blog/URL: http://elinelmersson.se
♡ Cindy

Herlig! Takk for tips❤️

2019-05-06 | 15:47:40 | Blog/URL: http://Nouw.com/cindyllb
♡ Sara Ekman

Så bra låtar <3

2019-05-06 | 15:52:29 | Blog/URL: http://aamaziing.blogg.se/



« name

« email {bara jag som ser}

« blog


         Follow on Bloglovin
                                              





Mitt namn är Ida och jag brinner för foto och hästar. Jag verkligen älskar frukostar, Apple, tv-serier, nutella och att vara kreativ. Sist men inte minst, så älskar jag mest av allt, min ponny Kalle.
Läs mer om mig här!

Kontakt: [email protected]

KALLE
Min ögonsten, han jag älskar mest på denna jord och aldrig kommer lämna. Vi har slängt bettet, tränset och sadeln åt sidan för längesen. I vårt förhållande finns ingen ledare, vi står på samma plats jämte varandra och tar våra beslut tillsammans. Han är inte bara min häst, utan min allra bästa vän.
Läs mer om Kalle här!