Ida Linnea Caroline Nilsson.

14 Februari, KL. 20:47
It's me 4 kommentarer
Ida är mitt namn och jag föddes den 13 juli, 1998 i lilla Blekinge. Mina intressen är fotografering och hästar. Även redigering, kodning, design, filmning, rita, DIY m.m. Älskar allt som har med kreativitet och göra helt enkelt! ;)
På fritiden så rider jag, har en egen ponny vid namn Virdarnas Kalops "Kalle" som betyder verkligen allt för mig, det är han jag lever för. Jag går nu på Vägga Gymnasieskola, på Estet med inriktning Media, självklart! Trivs superbra, visste redan att jag skulle välja denna linjen, som gjord för mig. 
Serier och fangirling är en stor del av mitt liv också. Min största kärlek är Paul Wesley. He is my one and only. Följer runt 40 serier så bara skicka iväg en kommentar så kan vi diskutera!
 
Jag började fotografera 2009. Den 18 april gick jag ut för första gången med pappas digitalkamera som sög. Fotade då vattendroppar som "splashade" ner i en brunn, fick riktigt coola bilder tyckte jag, haha, de var inte så jättefina :') Men ja då började jag fota. Sen på sommaren 2009 när jag fyllde år fick jag min första kamera, en halvsystemis som jag kallar dem, Panasonic Lumix någonting. Det var en dröm för med den kunde jag ta mycket bättre bilder. År 2010 på julen fick jag min älskade Åke [Canon EOS 500D] som jag använde till sommaren 2014. Då fick jag min lovely Åke II [Canon EOS 70D]. Har utvecklats enormt mycket med båda två, och utveckas fortfarande med min älskade 70D. De är döpta efter min farfar Åke som gick bort i oktober 2009, han älskade att jag fotade.
Vill ni veta någonting mer? Släng in en kommentar eller mejla mig xx
 
 
 
Mitt namn är Ida och jag brinner för foto och hästar. Jag verkligen älskar frukostar, Apple, tv-serier, nutella och att vara kreativ. Sist men inte minst, så älskar jag mest av allt, min ponny Kalle.
Läs mer om mig här!

Kontakt: [email protected]

KALLE
Min ögonsten, han jag älskar mest på denna jord och aldrig kommer lämna. Vi har slängt bettet, tränset och sadeln åt sidan för längesen. I vårt förhållande finns ingen ledare, vi står på samma plats jämte varandra och tar våra beslut tillsammans. Han är inte bara min häst, utan min allra bästa vän.
Läs mer om Kalle här!