Mina favorityoutubers

03 April, KL. 13:05
What matters 7 kommentarer
Tänkte dela med mig av mina favorityoutubers!! Kollar egentligen inte jättemycket på youtube, eller kan aldrig följa några en längre tid utan börjar ofta tröttna men dessa 3 tröttnar jag aldrig på, så bra!!

Min absoluta favorit, fantastiska och underbara.. JLC!! Haha nej men seriöst. DE ÄR GULD. Det började faktiskt med att jag började lyssna på deras podcast på jobbet och sen började jag kolla mer och mer på deras youtube. Hade såklart sett några av deras videos innan och visste vilka dem var. Men det drog igång för några månader sen. Får väl säga att de hjälpte mig lite ur när jag hade det som jobbigast. Klarade knappt gå till jobbet så därför var jag tvungen att lyssna på podcast hela tiden för tankarna skulle fokusera på annat.. och det hjälpte när jag lyssnade på dem.
 
De är otroligt roliga och charmiga, såklart. MEN! De är så otroligt jordnära?! Dessa killar får mig att få upp hoppet om killar seriöst!! Va mer som dem!! De bryr sig inte ett skit om vad andra tycker och tänker om dem, kör sitt egna race och försöker inte "leka macho", som tyvärr så många killar gör.. de tog upp detta i ett poddavsnitt också. Jag älskar deras värderingar, de verkar verkligen helt underbara! Om ni kollar på deras videos, börja lyssna på deras podcast också! Den är mycket mer personlig och man får "lära känna" dem mer än bara deras roliga och flummiga sida på youtube. Och ja, jag är otroligt avundsjuk på deras flickvänner, ni har tre underbara killar! Om ni då mot förmodan skulle läsa detta haha :')
 
 
Också min favorit fast en helt annan kategori. Elle Darby<3 Började kolla på hennes videos för ett halvårsen tror jag? Sett några enstaka innan och alltid tyckt hon varit rolig och härlig. Jag är verklingen inte någon som kollar massa youtube egentligen, finns väldigt få som jag verkligen fastnar för och fortsätter kolla på, men hon är en av dessa (typ tre stycken he). Inte nog med att hon är gudasnygg (hennes pojkvän är inte fel heller) så verkar hon vara så himla härlig! Hon gör massa vlogs om allt möjligt, hauls, inredning, kläder/outfits, reser osvosv. Hon sprider sån otrolig glädje runtomkring sig tycker jag. Och hon och Conner är för söta haha. Har till och med hennes merch, hoodien "You do you boo" :')
 
 
Nu kommer vi till den sista, och i en heeelt annat kategori också haha. Tmartn2. Ja han gör egentligen gamingvideos, gillar dock att spela, dock kanske inte de spelen ;) Men varje söndag har han Super Cooper Sunday! Vilket är underbart :') Trevor som han då heter och Chelsea (hans flickvän) har två stycken hundar, en golden retriver vid namn Cooper och en pyrenéer vid namn Koda. Varje söndag lägger dem upp roliga avsnitt med hundarna, kan handla om vaaad som helst! De har även en kanal där de lägger upp lite mer videos med hundarna och lite "behind the scenes" eftersom hans huvudkanal handlar om gaming. Sen har dem också en vlogkanal där de lägger upp massa vlogs från sina resor!
Älskar dessa två, verkar också vara så himla härliga människor och deras hundar! Helt underbara haha. Det var faktiskt min lillebror som först kollade på honom, sen var jag alltid intresserad av Super Cooper Sunday när han skaffade Cooper, sen blev jag fast. Följt honom ett
bra tag nu, kollar på deras vlogs också givet. Om ni gillar hundar, kolla på Super Cooper Sunday<3
 



♡ Julia Svensson

Åh så bra tips!!

2019-04-03 | 14:34:09 | Blog/URL: http://juliasvenssons.se
♡ Sara Ekman

Så kul, bra tips <3

2019-04-03 | 15:55:05 | Blog/URL: http://aamaziing.blogg.se/
♡ MALIN

JLC är såååå roliga! Älskar deras videos haha! Kram

2019-04-03 | 17:28:03 | Blog/URL: http://malinkirstine.se
♡ Celine

Åh men tack för tips! Tänkte just sätta mig och nörda youtube ett tag faktiskt haha!

2019-04-03 | 17:54:47 | Blog/URL: http://nouw.com/celinelundqvists
♡ Annie

Kul med favoriter :)
När jag sitter vid yt blir det mest drawing tutorials eller träning ;)

Ha en bra kväll<3

2019-04-03 | 17:58:04 | Blog/URL: http://nouw.com/by_anniess
♡ Silje Alice

Masse gode tips her altså - tusen takk!:D<3

http://siljealice.com

2019-04-03 | 18:03:00 | Blog/URL: http://siljealice.com
♡ Yasmine

Jag har bara hört om de första, men aldrig sett. Får kolla in alla tre! Tack för tipsen :D Kramar

2019-04-03 | 20:24:55 | Blog/URL: http://www.yasmissy.blogg.se



« name

« email {bara jag som ser}

« blog


         Follow on Bloglovin
                                              





Mitt namn är Ida och jag brinner för foto och hästar. Jag verkligen älskar frukostar, Apple, tv-serier, nutella och att vara kreativ. Sist men inte minst, så älskar jag mest av allt, min ponny Kalle.
Läs mer om mig här!

Kontakt: [email protected]

KALLE
Min ögonsten, han jag älskar mest på denna jord och aldrig kommer lämna. Vi har slängt bettet, tränset och sadeln åt sidan för längesen. I vårt förhållande finns ingen ledare, vi står på samma plats jämte varandra och tar våra beslut tillsammans. Han är inte bara min häst, utan min allra bästa vän.
Läs mer om Kalle här!