21.20

17 Mars, KL. 21:20
vardag 5 kommentarer
Bildbrist hehe.
 
Herregud! Tänkte jag bara när jag såg klockan, är den så mycket haha ;) Tider går så himla snabbt, hinner ju inte ens blinka haha!
Idag har jag iaf varit på samtal med mentorn, gick super. Sen var det stallmöte så har varit på det tills 20.20 ungefär. Åt an av de nya pastasorterna från Felix innan, riktigt god! Mozzarella var det. Ska tesa alla andra oxå ofc, älskar pasta mer än allt!
Har inte hänt så mycket mer idag. Projekt i skolan och det suger, jobbar om krig och konflikter. Jag menar, hur roligt? -.-' Det som är bra dock är att vi inte har någon läxa nu, woopwoop. Än iaf hehe. Hemtenta som ska vara klar i april sen, jobbigt värre jao. Sen har nationella börjat ju, hade i svenska läsförståelse idag, gick faktiskt riktigt bra, är nöjd!
 
Nuuuuu borde jag svara på kommentarer med troligtvis blir det serier hehe. xx (förlåt för att jag har så seg med att svara på kommentarer dubs, ni är finast!! <3)

♡ Amanda

Jag vill inte ha "Allt bra?" kommentarer och dylikt! Gör även inga bloglovin' byten!

2014-03-17 | 22:37:13
♡ Amanda

Hej jag har precis startat upp en veckans blogg, gå gärna in och anmäl dig, kram!

2014-03-17 | 22:37:29 | Blog/URL: http://nattstad.se/amandafeliicia
♡ isabellavallberg.blogg.se

Detta kanske inte passar in just på detta inlägg men jag måste bara säga att du har en grymt fin design och du är enormt duktig på att fota :)

Svar: åh tack så hemskt mycket sötnos! :'D ❤
Ida ❤

2014-03-18 | 00:35:34 | Blog/URL: http://isabellavallberg.blogg.se/
♡ MATILDA

den boken är så bra =)

2014-03-18 | 09:37:48 | Blog/URL: http://matildays.forme.se
♡ Mirra - NH och Hoppryttare

Va ljus och härlig bild! <3

Svar: tusen tack ❤
Ida ❤

2014-03-18 | 17:41:27 | Blog/URL: http://mirramarika.blogg.se



« name

« email {bara jag som ser}

« blog


         Follow on Bloglovin
                                              





Mitt namn är Ida och jag brinner för foto och hästar. Jag verkligen älskar frukostar, Apple, tv-serier, nutella och att vara kreativ. Sist men inte minst, så älskar jag mest av allt, min ponny Kalle.
Läs mer om mig här!

Kontakt: [email protected]

KALLE
Min ögonsten, han jag älskar mest på denna jord och aldrig kommer lämna. Vi har slängt bettet, tränset och sadeln åt sidan för längesen. I vårt förhållande finns ingen ledare, vi står på samma plats jämte varandra och tar våra beslut tillsammans. Han är inte bara min häst, utan min allra bästa vän.
Läs mer om Kalle här!