everything is marc jacobs

15 Januari, KL. 19:32
Inspiration 10 kommentarer
 
everything is marc jacobs
 
everything is marc jacobs by idalinneacaroline featuring MARC BY MARC JACOBS
 En till av mina favoriter! 2 återstår, kan ni gissa vilka det är? ;)
 
Idag har jag gjort (eller gjort och gjort haha) min 16:e avramling då på Kalle :):):):) Han är ljasnfasjdnajn hyper nu vi skrittade lugnt och fint där ute i skog/väg tills han bara omg och kubbar framåt hahah, så ja hahah. Som tur väl så använder jag ju inte bett så jag drog inte honom i munnen för typ låg ner på hans bakdel hahah, ingen sadel heller (ofc haha) så fastnade inte i något ;) Kalle han bara "jaha som vanligt" och sen stod han där och åt lingonris :):):):) Hoppade upp och kubbade och sen vände hemåt och herregud han hade powerskritt hela vägen hem och bara "omgomgomgomg jag är så hyyyyypeeeeeer så jag måste bara kubba och bli typ rädd för allt och omg EKORRE!" (från UPP u know hahaha).
Så när jag kom tbx så bestämde jag mig för att han skulle få släppa lite på sin energi så tog mitt långrep och gick in i ridhuset så han kunde springa av sig (går ju inte ute något alls, stenfruset i marken och ingen snö..). Herregud hahah, hästen som inte gått att longera går att longera nu ;) Eller han tyckte inte det var så värst kul lix (springa runt i en rund ring wooohooo) men han har lyssnat på mig faktiskt och jag har hjälpt honom att förstå att vi inte ska jobba och sånt, utan faktiskt ha kul! Har bara tränat longerna kanske 10 ggr? Men nu den näst senaste gången var de inga problem, men ändå inga dampryck. Men denna gången hahahah omg, han bara kutade runt där typ och studsade och slängde på huvudet, var så roligt att se honom så glad!! Bytte sen varv och skulle ta lite i det och hahahahahahha, han hoppade ett hinder som låg på 65cm. Haha asså han kutade som aksdaksjn vid kortsidan och då vet inte jag om jag följde med lite? Så hindret kom där och han bara YÄÄÄÄÄ så jag släppte ju longerlinan så han kubbade över det (jättesnyggt faktiskt haha) och sen tvärstannade han och vände och stod där och kollade på mig i någon sekund med sina hundögon bara "Visst var jag duktig nu? Det var asroligt!!" haha, sen så bad jag honom komma och det gjorde han så gärna men sen fick jag be honom att stanna då jag kom på att han kunde trampa på longerlinan haha (han bara omg jag kommer nu officiellt dö om han trampar på den hehe). Linnea och Alice var där inne också, Alice skulle hoppträna och de skrattade asmycket haha!! Så himla söt min ponpon är asså :'''''))))))
Förlorade dock tålamodet ute idag när jag skulle hoppa upp när jag hade ramlat av.. förlorar inte tålamodet ofta men när de brister så brister det och jag inte är stolt över det och får lika dåligt samvete efter som vanligt.. men det är en sak jag verkligen tränar på och det blir bättre! (och nej jag tog inte någon pisk och piskade honom om ni tror att det händer när jag förlorar tålamodet haha)
 
Kollar på Arrow sååååå.. NYTT IMON OMGGGG, tack och hej xx

♡ fotografvesna.se

skorna är så fina

Svar: verkligen!! så fina :')
Ida ❤

2014-01-15 | 20:12:57 | Blog/URL: http://fotografvesna.se/
♡ HJJONSSON

Himla fina saker!

Svar: ja verkligen!
Ida ❤

2014-01-15 | 22:14:07 | Blog/URL: http://www.hjjonsson.se
♡ Sara Blomqvist Johansson

åh va fint!

Svar: ja verkligen! :')
Ida ❤

2014-01-15 | 23:26:01 | Blog/URL: http://saracatharina.blogg.se/
♡ Stephanie Ampel

Har sådana örhängen :) mina favvisar

Svar: åh fusk! de är verkligen jättefina :)
Ida ❤

2014-01-16 | 07:18:45 | Blog/URL: http://ampelos.blogg.se
♡ Linda

så snyggt

2014-01-16 | 16:49:36 | Blog/URL: http://www.nattstad.se/LindaLinnros
♡ Jessica

sv' åh tack så mycket, vad glad jag blir! :)
superfina grejer!

Svar: visst är det!!
Ida ❤

2014-01-16 | 16:50:09 | Blog/URL: http://jessicasellstrom.blogg.se
♡ Nora - skönhet, foto, vardag

så fina saker <33

Svar: verkligen! :'D
Ida ❤

2014-01-16 | 18:34:22 | Blog/URL: http://noralofveen.blogg.se
♡ love&peace

Åh så fina skorna var! :)
Sv Visst är dom! Var tvungen att jaga runt för att få tag i den svarta men det var det värt ^^

Svar: verkligen!!
Ida ❤

2014-01-17 | 14:59:53 | Blog/URL: http://loveandpeace.blogg.se
♡ Lovisa

alldeles för fint collage!

Svar: taaack!! :')
Ida ❤

2014-01-18 | 15:47:31 | Blog/URL: http://lovisalundgren.webblogg.se
♡ Ida

åh men vad mycket fina saker!

Svar: verkligen!! :'D
Ida ❤

2014-01-18 | 19:20:13 | Blog/URL: http://tradeskins.blogg.se



« name

« email {bara jag som ser}

« blog


         Follow on Bloglovin
                                              





Mitt namn är Ida och jag brinner för foto och hästar. Jag verkligen älskar frukostar, Apple, tv-serier, nutella och att vara kreativ. Sist men inte minst, så älskar jag mest av allt, min ponny Kalle.
Läs mer om mig här!

Kontakt: [email protected]

KALLE
Min ögonsten, han jag älskar mest på denna jord och aldrig kommer lämna. Vi har slängt bettet, tränset och sadeln åt sidan för längesen. I vårt förhållande finns ingen ledare, vi står på samma plats jämte varandra och tar våra beslut tillsammans. Han är inte bara min häst, utan min allra bästa vän.
Läs mer om Kalle här!