pics från bästa matrei

28 Februari, KL. 20:04
iPhone 7 kommentarer

Mest på berg osv haha. Glömde såklart att fota på den underbara hunden som var på Bergrettungshütte (japp googlade hur de stavades haha), det var den rasen jag ska ha i framtiden, Berner Sennen <3333333333 Så himla underbart fin var den och jag typ svimmade 100 ggr :')))))) Även skulle jag fota mer på den underbara maten de har meeeen såklart så har jag glömt det oxå, typiskt mig, inget minne :))))))) Tredje bilden är när jag och Måns var ute i backen på kvällen och åkte sopsäck, hahahahah så himla kul! Höll dock på att åka ner för stupet bland träden typ hela tiden och hade såååå himla ont i ryggen och röven efter hahaha omg, snö överallt innanför kläderna oxå <333333
 
Var uppe hos dubben för en halvtimme sen. Sprang upp och gick in och sen när jag började närma mig hans box så började jag storböla och då kollade han ut och jag öppnade i racerfart och bara slängde mig om hans hals <3 Han bara wtf? haha nej men asså grät så himla mycket och åhhhh så mycket jag har saknat honom :') Tyvärr så var min mobil död (serietittande hela vägen hem hehe) så kunde inte ta några bilder. Men han bjöd typ på alla trix han kunde, han bara "kolla här så ska du få se" hahah söte!! Brukar göra så att han får bjuda på vad han vill. Så bara myste och grät i hans man och bara kasjdnaksdnask. Sen kliade jag honom på hans favoritställen och han kliade tillbaka och for med läpparna åt alla håll och kanter hahah, min dub <3 Imon ska jag troligtvis gå till JSB och busa på ängarna med honom, han har ju vilat nu så hoppas att han kan bjuda på lite bus!! Om jag hittar någon som vill fota så får ni bilder! Tveksamt dock, vägen till JSB är inte rolig :(((
 
Himla skönt att vara hemma! Och inga brutna ben eller något och underbart väder!! Ska kolla på lite mer serier nu, xx.

♡ Tuva

Åh vad härligt :D

2014-02-28 | 20:42:10 | Blog/URL: http://fattagaloppen.blogspot.se
♡ Matilda

Jättefina bilder

sv: tack så jättemycket :)

Svar: tusen tack :D
Ida ❤

2014-02-28 | 22:55:31 | Blog/URL: http://horzepowers.blogg.se
♡ Ami

Super härliga bilder <3

Svar: taaack! ♥
Ida ❤

2014-03-01 | 10:36:43 | Blog/URL: http://aminilsson.blogspot.se
♡ Ida

Nice, var ut på samma äventyr igår jag också! :)
Sv: javisst! kram

Svar: åh så härligt! kram
Ida ❤

2014-03-01 | 14:06:23 | Blog/URL: http://nikonsaklick.blogg.se
♡ extravaganzaa.blogg.se

Underbart! Nu blir man super sugen på att åka skidor. Dina bilder är super fina.

Svar: Ja verkligen!! :'D Åh tusen tack ♥
Ida ❤

2014-03-02 | 20:30:38 | Blog/URL: http://extravaganzaa.blogg.se/
♡ extravaganzaa.blogg.se

Underbart! Nu blir man super sugen på att åka skidor. Dina bilder är super fina.

2014-03-02 | 20:30:39 | Blog/URL: http://extravaganzaa.blogg.se/
♡ AAMANDAOLIVIA

gud vad härligt det ser ut!

sv: jaaaaa!!! :D

2014-03-02 | 22:51:14 | Blog/URL: http://glossfashion.com/aamandaolivia



« name

« email {bara jag som ser}

« blog


         Follow on Bloglovin
                                              





Mitt namn är Ida och jag brinner för foto och hästar. Jag verkligen älskar frukostar, Apple, tv-serier, nutella och att vara kreativ. Sist men inte minst, så älskar jag mest av allt, min ponny Kalle.
Läs mer om mig här!

Kontakt: [email protected]

KALLE
Min ögonsten, han jag älskar mest på denna jord och aldrig kommer lämna. Vi har slängt bettet, tränset och sadeln åt sidan för längesen. I vårt förhållande finns ingen ledare, vi står på samma plats jämte varandra och tar våra beslut tillsammans. Han är inte bara min häst, utan min allra bästa vän.
Läs mer om Kalle här!