mycket att göra

20 Februari, KL. 23:12
iPhone 4 kommentarer
Nu är det bara kubbning som gäller asså. Packa osv. Har varit hos dubben idag såklart och sagt hejdå (omg<3<3<3<3<3<3<3<33<3<3<3) gick en mysig runda med honom. Han var rätt så jobbig i början, okoncentrerad och bara kajndaksjdakjn så släppte honom för orkade inte ha dessa konfilkter med honom (mat ;))))))) så han fick gå själv och äta men inte gå på andra hållet, för behövde hemåt hehe. Så han åt och åt med successivt kom han och så travade och galopperade vi oxå lite, började springa och han ville gärna och slängde på huvudet så lite damp hehe. Så härligt när han galopperade efter mig, tröttnar aldrig på den känslan <3 Lite bilder från dagen, filmade haha. Men tänkte ta några när vi galopperade meeeen ja, inte så lätt och filma bakom när man springer så det blev mest suddigt ;)
 
Österrike imon som typ alla vet haha. Så kommer inte vara så aktiv här med ja, ni får se vad som händer! Kommer inte ha med Mace till Österrike heller, tror jag inte, vet inte än ;) Ha det så bra!! xx
 

♡ Cecilia

Åh vad fina bilder!

2014-02-20 | 23:49:41 | Blog/URL: http://CeciliaSalomonsson.devote.se
♡ Linnéa Alpsten

Åh vad fina bilder :)

Svar: taack ❤
Ida ❤

2014-02-21 | 10:34:49 | Blog/URL: http://linneaalpsten.blogg.se/
♡ Nadja

Sv: Tack! Åååhh jaaa dom är så himla fina! Min ena lillasyster fick också en svart :)

Hoppas du får en bra helg!

2014-02-21 | 21:56:41 | Blog/URL: http://nadjjaas.blogg.se
♡ frida

Åh vad fin blogg med SUPERFINA bilder!!

Svar: åh tusen tack ❤
Ida ❤

2014-02-22 | 10:16:46 | Blog/URL: http://fridaslife.blogg.se



« name

« email {bara jag som ser}

« blog


         Follow on Bloglovin
                                              





Mitt namn är Ida och jag brinner för foto och hästar. Jag verkligen älskar frukostar, Apple, tv-serier, nutella och att vara kreativ. Sist men inte minst, så älskar jag mest av allt, min ponny Kalle.
Läs mer om mig här!

Kontakt: [email protected]

KALLE
Min ögonsten, han jag älskar mest på denna jord och aldrig kommer lämna. Vi har slängt bettet, tränset och sadeln åt sidan för längesen. I vårt förhållande finns ingen ledare, vi står på samma plats jämte varandra och tar våra beslut tillsammans. Han är inte bara min häst, utan min allra bästa vän.
Läs mer om Kalle här!