Gästbloggning.

22 Februari, KL. 11:56
vardag 3 kommentarer
Hej alla Idas läsare här på prinsesc! Jag, Wilma har fått den stora äran att gästblogga här på Idas fina (rosa ;)) blogg nu när hon är iväg i Österrike vilket jag självklart tackade ja till, hihi! Jag vet inte riktigt hur länge jag följt Idas blogg men imponeras fortfarande över hur fina bilder hon skapar och hur välgjord layout hon har för att bara vara 15 år, shit alltså. 
 
Mitt namn är alltså Wilma, jag är 18 år gammal och bor några mil om Jönköping. Går mitt tredje år på Ljud och Bildskolan med inriktning media. Som Ida har jag också ett starkt intresse för fotografering, därav jag startade min egna blogg. Fotar för det mest djur, hästar, människor och självportätt men sen finns det självklart mycket mer som ofta befinner sig framför kameran. Jag är en ganska galen tjej som ofta drar till sig blickar genom att vara pinsam och klantig. Människor beskriver mig som dryg, störd, omogen, jobbig, crazy, glad, snäll, jävlig, rolig, envis, generös och lustig. Ja, det är en beskrivning av mig om du vill ha den på papper. 
 
Några andra intressen jag har är mina två hästar som jag tänkte pressentera lite mer ikväll, hihi! Annars gillar jag att träna. Håller till mycket på gymmet för att skapa en bättre version av mig själv ;). Träning och kost är något som jag tycker är jättekul!  
 
Älskar annars att festa, skrämma folk, mjölk, äta mat, dansa, chilla, kolla på tv-serier, löpa, shoppa, kärlek, titanic, choklad, rosor, gymma, träffa nya människor, utmaningar, pinsamheter, vänner och att lyssna på musik. Blev ett riktigt selfieinlägg ;). Men hoppas att vi ses igen :].  

Vill ni kolla in hos mig finner ni mig här → http://swirya.blogg.se/

 
 
 
 
 


 
 
 
 

 
 


♡ Nathalie

sv: Eller hur, gillar plaggen väldigt mycket! :D Hoppas du har det bra i Österrike!

Svar: tack det har jag! :D
Ida ❤

2014-02-22 | 14:40:17 | Blog/URL: http://nathalieodhe.blogg.se
♡ Caroline Blomberg

sv: åh tack så super mkt! hoppas du får en bra lördag!

2014-02-22 | 17:00:35 | Blog/URL: http://carolineblombergs.se
♡ ALVA (foto) ♡

Sv: tack snälla. Hoppas du har det i Österrike :)

Svar: tack det har jag! :))
Ida ❤

2014-02-22 | 19:07:27 | Blog/URL: http://alvalandberg.blogg.se/



« name

« email {bara jag som ser}

« blog


         Follow on Bloglovin
                                              





Mitt namn är Ida och jag brinner för foto och hästar. Jag verkligen älskar frukostar, Apple, tv-serier, nutella och att vara kreativ. Sist men inte minst, så älskar jag mest av allt, min ponny Kalle.
Läs mer om mig här!

Kontakt: [email protected]

KALLE
Min ögonsten, han jag älskar mest på denna jord och aldrig kommer lämna. Vi har slängt bettet, tränset och sadeln åt sidan för längesen. I vårt förhållande finns ingen ledare, vi står på samma plats jämte varandra och tar våra beslut tillsammans. Han är inte bara min häst, utan min allra bästa vän.
Läs mer om Kalle här!