punkter om mig

19 Augusti, KL. 21:43
It's me 9 kommentarer
 Jag är en riktigt perfektionist. Flera gånger händer det att jag laddar upp bilder på bloggen men sen redigerar jag om dem i Photoshop, helt annan redigering eller bara lite mer ljus och kontrast, och lägger upp dem på nytt haha.
 
 Jag hatar avocado mer än allt typ. Bara lukten får mig att seriöst spy hehe. Och om jag äter det, aksjdnaksdn usch asså haha.
 
  Jag vill gärna (eller ska hehe) tatuera mig något smått sen. Sååå fint! Tycker även att navelpiercing är sjukt snyggt och skulle kanske vilja göra det oxå.. dock vet jag inte hur min kropp reagerar för när jag tog öronen blev de infekterade, de var inte skönt hehe. Fick låta de växa igen sen tyvärr..
 
 Nästa sommar ska jag jobba aset av mig (literally) så jag cashar in maaaaaassa pengar som jag sen ska shoppa för. Troligtvis blir det en Michael Kors väska eller två hihi..
 
 Första dagen på gymnasiet var väldigt bra. Känner mig supernöjd med allt hittills. Gick ju typ igenom allt och så, ska bli intressant att lära känna alla i klassen osvosv. 
Sista punkten fick typ bli mer vad som har hänt idag haha.

 
Japp, brist på tid och så. Nu när skolan drar igång och vi går en del långa dagar så kommer bloggen kanske vara lite seg. Två dagar slutar vi 10 i 4 och kommer då hem kanske vid 17.20 liksom. Sen upp till stallet och rida min dubbi, 2h där om jag inte stressar hehe. (Egentligen 3h med mockning, mat osvosv, men min snälla mamma fixar detta alla vardagar, tacktacktack<3<3). Mat (ofc uknow), läxor, duscha och så när man kommer hem. Jaaa kommer inte ha någon tid över knappt, men ska verkligen försöka, ska klämma in alla mina tv-serier oxå (good luck Ida).
Men ja, får väl ta igen det mesta på helgerna, svara på kommentarer och göra massa inlägg då så jag kan publicera i veckan liksom haha ;)
 
Som jag skrev där uppe, första dagen var super. Så skönt med ny skola, ny klass och inriktning media! Nej nu måste jag gå och fixa mig och sen sätta på senaste Teen wolf troligtvis, xx

♡ Beatrice Jakobsson - Vimmelfotograf

vad söt du är!

2014-08-19 | 23:43:45 | Blog/URL: http://beattriicee.blogg.se
♡ Emma

Intressant inlägg! :D Haha första punkten stämmer så bra för mig också, gör det typ varje gång ahaha! :'D

2014-08-20 | 08:02:43 | Blog/URL: http://momentsofjoy.blogg.se
♡ Hanna Victoria Sahlqvist

Himla kul att första dagen på gymnasiet gick så bra :D

2014-08-20 | 19:28:12 | Blog/URL: http://hannizons.blogg.se/
♡ Sanna Widman

Håller med :D

2014-08-20 | 20:34:37 | Blog/URL: http://sannawidman.blogg.se/
♡ Sanna Widman

SVAR:*
Håller med :D

2014-08-20 | 20:35:04 | Blog/URL: http://sannawidman.blogg.se/
♡ Matilda Sundin

Kul att läsa :D

2014-08-20 | 21:44:31 | Blog/URL: http://femtonplus.blogg.se
♡ LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams

Jag har haft piercing i naveln tre gånger och jag kan säga att naveln är det stället som är lättast att få infektion i. Men det beror också helt på vad man har för kropp och hur den reagerar vid saker och ting. Min kropp stöter bort navelpiercingen (därav har jag tagit tre gånger och tagit ut varje gång), men jag fick aldrig någon riktig infektion. Jag var nära på att få det. Men sen beror det på vad man har för rengöring, om man fastnar i saker (typ byxorna eller tröjan), hur man sitter och hur man tvättar det. Om du vill ha det så tycker jag absolut du ska testa! Funkar det inte så är det bara att ta ut den :)

2014-08-20 | 21:48:55 | Blog/URL: http://babustylee.webblogg.se
♡ Tovvsan

Jag är precis lika dan haha! Är jag inte nöjd med ett inlägg på bloggen tar jag bort hela alltet och börjar om på nått ;)

2014-08-20 | 22:27:32 | Blog/URL: http://tovvsan.blogspot.se/
♡ Sandra

Roligt att läsa lite om dig! Kul också att du hatar avokado, jag tycker knappt det smakar någonting ;)

2014-08-22 | 21:15:47 | Blog/URL: http://atilio.blogg.se



« name

« email {bara jag som ser}

« blog


         Follow on Bloglovin
                                              





Mitt namn är Ida och jag brinner för foto och hästar. Jag verkligen älskar frukostar, Apple, tv-serier, nutella och att vara kreativ. Sist men inte minst, så älskar jag mest av allt, min ponny Kalle.
Läs mer om mig här!

Kontakt: [email protected]

KALLE
Min ögonsten, han jag älskar mest på denna jord och aldrig kommer lämna. Vi har slängt bettet, tränset och sadeln åt sidan för längesen. I vårt förhållande finns ingen ledare, vi står på samma plats jämte varandra och tar våra beslut tillsammans. Han är inte bara min häst, utan min allra bästa vän.
Läs mer om Kalle här!