Wednesday Challange: Lifestyle

23 April, KL. 17:00
4 kommentarer
Okej, detta blev helt fel. Bilden är typ den fulaste och tråkigaste som finns men asså inget har blivit som de skulle haha. Först skulle jag egentligen bli fotad när jag satt på Kalle med en kamera runt halsen och även ha typ Mace med bloggen upp på en sten jämte eller något, men hade varken tid eller tillfälle till att göra det så fick tänka om. Skulle då idag när jag kom hem skriva ut nya bilder till fotoramarna, min färg i mina fotoskrivare var slut, det visste jag. Så tänkte att jag skulle skriva ut på pappas skrivare istället. Och såklart så fungerar det inte först sen när de väl fungerar så är färgen typ helt grå? Och pappa bytte färg här om dagen. Så gick fick damp och dog så fick ta en jääääääättegammal bild och när jag då inte rider. Tänkte ha den när jag rider på ängen barbacka i repgrimma med händerna i luften och sen en bild till med hans huvud på, MEN NEJ DET TYCKTE INTE SKRIVAREN!!! Så jaaaaaaaaaaaa, menmen, måste ju publicera något haha.
Iaf lifestyle, ja Kalle och hästarna är ju min livstil, tsm med bloggen och fotografering, även skolan osv men den suger så den räknas inte in haha.
Kika in på IdasLinns och Hannas för att kolla på deras tolkningar!
 
Nu ska jag sätta mig och kolla på serier och hoppas att denna bild försvinner haha lol. xx

♡ Emmy

Det var en jättefin bild du la upp nu, men jag förstår att det är riktigt träligt när det inte är den man tänkt, och reserven inte fungerar! Som sagt, jättefin bild i vilket fall som helst ^^

Svar: Taaack ❤ Ja verkligen haha! Tacktack :')
Ida ❤

2014-04-24 | 00:13:30 | Blog/URL: http://eeemmylam.blogg.se
♡ i s a b e l l a w l

Superfin bild ändå, tycker jag!!

Svar: Åh, tack så jättemycket finaste du ❤

Svar: tusen tack ❤
Ida ❤

2014-04-24 | 06:32:28 | Blog/URL: http://isabellafelicia.blo.gg/
♡ Celine

Månadens blogg är avgjord, gå in på bloggen för att se om du är en av vinnarna, om inte så har du en till chans i den nya omgången :) Lycka till!

2014-04-24 | 19:03:36 | Blog/URL: http://celinelf.se
♡ Malin - mamma till Alice

Sv: tack så mycket söta du :) jätte fin och härlig blogg du har!

Svar: åh tusen tack ♥
Ida ❤

2014-05-08 | 10:52:23 | Blog/URL: http://malinjennywestman.blogg.se



« name

« email {bara jag som ser}

« blog


         Follow on Bloglovin
                                              





Mitt namn är Ida och jag brinner för foto och hästar. Jag verkligen älskar frukostar, Apple, tv-serier, nutella och att vara kreativ. Sist men inte minst, så älskar jag mest av allt, min ponny Kalle.
Läs mer om mig här!

Kontakt: [email protected]

KALLE
Min ögonsten, han jag älskar mest på denna jord och aldrig kommer lämna. Vi har slängt bettet, tränset och sadeln åt sidan för längesen. I vårt förhållande finns ingen ledare, vi står på samma plats jämte varandra och tar våra beslut tillsammans. Han är inte bara min häst, utan min allra bästa vän.
Läs mer om Kalle här!