la vie est belle

18 April, KL. 14:03
shopping 8 kommentarer
Fick denna parfym av pappa när han kom hem från Dublin för några dagar sen! Luktar faaaaaantastiskt gott verkligen. Från fina Lancôme hihi. La vie est belle betyder oxå livet är vackert, så himla fint! Tack pappsi ❤ Bakom ser ni oxå en del av mina favoriter. De är Chanel, Prada, Lancôme, Dolce&Gabbana, Chloé och Thierry Mugler. På andra sidan har jag Victoria's Secret, Hollister, Hugo Boss och sen lite parfymer från kändisar.
↑ Parfymer är mitt liv ;)))))

TVD som var inatt...... OMG. Var så lycklig, fast bara typ 30 min av stelena, världens finasteeeeee <3 Och nu är de ändå en hyffsat bra story, intressant och så, men saknar verkligen the originals! De ryktas ju om att stelena kommer i säsong 6 oxå... KJNDKAJSNKSJ och i avsnitt 20 nu sägs de att de är mer scener. OMG.
Och att Paul hade regisserat detta underbara avsnitt, hyllar honom mest <3 VÄRLDENS FINASTE OCH DUKTIGASTE!!!! Hoppas de blev höga tittarsiffror, för de har varit mycket om de för att hylla honom sen så har en del sagt att de inte ska kolla på det bara för stelena och man bara HALLÅÅÅÅÅÅ!!???? Idioter faktiskt haha.
Jaja, ska snart upp till stallet och sen ikväll är de FF och Ida kommer så ska vi ha lite dunk, spela Just dance, kolla skräck och ha allmän damp som vanligt! Kommer bli bäst xx.
 
Och ja, The amazing fucking spider-man 2. Dog av skratt sen dog jag för att jag dog och satt bara och tittade upp i taket för fattade inget och kunde inte tro att de var sant, alla pratade med mig och jag bara satt där för var helt borta sen när jag förstod att de verkligen var på riktigt så dog jag av tårar. HELT SICK. Tagga till 2016 då 3:an kommer. Världens bästa, världens finaste och världens dubbigaste Andrew Garfield, my love.

♡ Isabelle

Så fina bilder!

Svar: tusen tack ❤
Ida ❤

2014-04-18 | 14:12:18 | Blog/URL: http://bells.blo.gg
♡ Sanna Widman

Fina bilder :)

SVAR:
Tack så mycket :)

2014-04-18 | 15:24:17 | Blog/URL: http://sannawidman.se
♡ Sharon

Är faktiskt inte så mycket för parfymer själv, eller ja det är mer mamma som tycker jag och syrran sprutar ner hela huset haha, fina bilder, (såklart) ;)

Sv: Asså jag menar i inläggen, vilka kategorier de är publicerade i, typ djur, natur, vardag o.s.v om du fattar haha x')

Kram och tack för en underbar blogg. Är stammis här :))

Svar: Haha, parfymer som är så bäst hihi :'D Taaack <3 Jahahhaaaa, jaaaa denna koden har jag iaf {% for category in entry.categories %}{{ category.name }} {% endfor %} (vet inte om du får den rätt nu hahhaha :'D) Men man ska ju sätta in den där kategorierna är i inlägget om du förstår vad jag menar heheheh :'))))Åhhhh tacktacktacktack ❤❤ Du är så himla söt!!!
Ida ❤

2014-04-18 | 15:42:10 | Blog/URL: http://leggohouse.blogg.se
♡ Alice

Asså nattens avsnitt av the vampire diaries... ugh jag typ dog! Jag tycker det har blivit sååå mycket bättre sen förra säsongen!
-
Älskar bilderna! Funderar på att köpa La vie est belle, rekomenderar du den?

Svar: Jaaaa verkligen bättre! Och stelena <3<3333333<3<33 all I want hahahah :'DDDDDDDD Tusen tack ❤ Ja verkligen! Den luktar såååå himla gott och när den har varit på ett tag så luktar den ännu godare! :'D Det är även 50% naturliga råmaterial i den :)
Ida ❤

2014-04-18 | 15:42:53 | Blog/URL: http://alicethorsell.blogg.se
♡ Mirjam Wallmark

Underbara bilder! ♡ kram

Svar: tusen tack finis ❤ kram
Ida ❤

2014-04-18 | 17:52:47 | Blog/URL: http://mirjamwallmark.blogg.se/
♡ anniepiie

Så du kollar också VD. :D Jag ska kolla senaste avsnittet nu, såå spännande efter det långa uppehållet... Stelena är inte helt fel. ;) Kram

Svar: Ofc!! Åh jaaaa, stelena asså världens bästa och finaste hihi OTP!!! :'DDDD kram
Ida ❤

2014-04-18 | 20:23:45 | Blog/URL: http://anniepiie.blogg.se
♡ A M A N D A

Så fruktansvärt fina bilder du tar!!

Svar: åhhh tusen tack finis ❤
Ida ❤

2014-04-18 | 23:02:31 | Blog/URL: http://amandaniii.blogg.se
♡ Alice

Ett av de bästa TVD avsnitten på länge var det! Jag grät typ hela avsnitten av min lycka för Stelena, kommer alltid vara ett otp för mig <3 Tyckte också det var jätte kul att få se lite gamla karaktärer igen, jag älskade Kol och även om jag aldrig riktigt gillat Vicki tycker jag skådespelaren spelar henne väldigt bra och hon påminner mig om säsong 1 och 3.

2014-04-20 | 09:27:23 | Blog/URL: http://skimmelfuxenalice.horseworld.se



« name

« email {bara jag som ser}

« blog


         Follow on Bloglovin
                                              





Mitt namn är Ida och jag brinner för foto och hästar. Jag verkligen älskar frukostar, Apple, tv-serier, nutella och att vara kreativ. Sist men inte minst, så älskar jag mest av allt, min ponny Kalle.
Läs mer om mig här!

Kontakt: [email protected]

KALLE
Min ögonsten, han jag älskar mest på denna jord och aldrig kommer lämna. Vi har slängt bettet, tränset och sadeln åt sidan för längesen. I vårt förhållande finns ingen ledare, vi står på samma plats jämte varandra och tar våra beslut tillsammans. Han är inte bara min häst, utan min allra bästa vän.
Läs mer om Kalle här!