min önskelista

25 November, KL. 21:39
Listor 3 kommentarer
Hmm, ja detta är då min önskelista inför några födelsedagar och jular hahah ;) Även lite saker jag ska kolla om Ullared har, t.e.x inredning till rummet och skal till Mace och sånt. 
Skriver alltid upp var man kan hitta det och vad det kostar oxå, för de ska ha det lättare haha.
Säkert stavfel och sånt men ni fattar haha! Och ja som ni kanske se så är jag en stor märkesbög haha
 
Var ute och gick med Kalle idag, löst, hmm, kan säga att han var 0% koncentrerad och var så hungrig så han trodde seriöst att han skulle svälta ihjäl! Han var mycket pigg iaf, men ville inte följa med mig, bara äta hehe. Han fick ett damp när jag gick rätt så långt, sen stod jag och väntade på honom och ropade, noll respons, men sen blev han typ rädd eller något och for iväg (mot mitt håll ofc haha!) och slängde på huvudet och galopperade/travade mot mig, sen typ 3 m innan mig "Åh de var inte så läskigt, bäst att jag äter lite till!" sen for huvudet ner igen hahah. Jaja, får väl se om vi kan lösa detta, att han pay attention till mig lix.
 
Samtal hade jag idag, gick super, är ju sååååå duktig i allt då :'))))) Nej men det gick bra! Markus sa att jag kommer inte ha några problem att komma in på den linjen jag väljer, king ;)
Kom sedan hem och då skulle Lawless, med min lilla älsk Shia Labeouf, börja. Kollade på den, en kriminaldrama action sak, egentligen inte min typ av film, meeeeen eftersom Shia är med så måste man ju se den, har sett varenda film med honom, han var min första verkligen "kärlek" haha eller vad man ska säga, var helt crazy i honom, som jag har i Paul och Tyler nu då, han är ju fortfarande snygg ofc!! Men Paul och Tyler slår alla <3
 
Åh vad jag pratar! Tänkte bara oxå säga att pappa berättade att det kommer vara Black Friday i USA nu när han ska dit, visste inte vad det innebärde, men det innebar ju då att det är rea på aaaaaaaaallt och STOOOORA reor, det är USA's största shopping/rea dag, FATTA NI HUR AVUNDSJUK JAG ÄR???????? Har strukit under saker nu på önskelistan (som jag skriver ut till dem hehe..) där de står att de finns i New York hihi, för MK och MBMJ är billigare i USA, och tänk rea på det, och sen kanske rea igen??????? Döda mig tack, han kommer väl spamma och reta mig nu hela tiden, roligt.
 
Taggar snart Paradise Hotel!! xoxo
 
Vad önskar ni er i julklapp?

♡ Stella

Hej! Super fin blogg! Jag undrar om du gör gratis bloggdesigner? :) KRAM

Svar: tusen tack!! ♥ nej tyvärr gör jag inte det!! men tävlar ibland ut, kanske kommer någon tävling om det i julkalendern.. vem vet.. ;) kram
Ida ❤

2013-11-26 | 09:05:24 | Blog/URL: http://stellanylen.blogg.se
♡ Julia

låter som en bra önskelista ;)

Svar: haha, ja jo, pappa bara, "detta var ju billigt" jag bara jag veeeeeeet :'DDD hahah
Ida ❤

2013-11-26 | 12:06:33 | Blog/URL: http://jjuliees.blogg.se/
♡ Friskey

Det var ingen dålig önskelista det inte ;) haha
Brukar också skriva upp vart man hittar det, alternativt bifoga en bild så att det verkligen blir det jag hade tänkt mig och inte något "liknande".. :p

2013-11-26 | 20:05:48 | Blog/URL: http://friskey.horseworld.se



« name

« email {bara jag som ser}

« blog


         Follow on Bloglovin
                                              





Mitt namn är Ida och jag brinner för foto och hästar. Jag verkligen älskar frukostar, Apple, tv-serier, nutella och att vara kreativ. Sist men inte minst, så älskar jag mest av allt, min ponny Kalle.
Läs mer om mig här!

Kontakt: [email protected]

KALLE
Min ögonsten, han jag älskar mest på denna jord och aldrig kommer lämna. Vi har slängt bettet, tränset och sadeln åt sidan för längesen. I vårt förhållande finns ingen ledare, vi står på samma plats jämte varandra och tar våra beslut tillsammans. Han är inte bara min häst, utan min allra bästa vän.
Läs mer om Kalle här!