3 från emporia

11 November, KL. 23:00
shopping 3 kommentarer
Från Hollister, body mist och armband. Från Sephora, Benefit Primping with the Stars. Har alltid velat testa Benefits produkter, dels för deras underbara utseénde hehe och för att alla säger att det är sååå bra! Så köpte denna lilla "boken" som innehåller deras mest sålda produkter, 6 st, har inte testat alla än, men både mascaran och deras porefessional primer är kfalskdnakjsnd bäst!!!
 
Idag började projektet i skolan, vi har projektvecka och det är schemabrytande och då har vi ett slags projekt en vecka, vi har nu uppfinningar och kan bara säga att det är sämre än sämst, dör på det seriöst haha.
↑ Mitt dagliga klagande på skolan :):):):):):):):)
 
Red ut idag med min lille fjant, i mörkret, det var kolsvart i skogen och hoppades verkligen inte att en björn skulle komma och äta upp oss haha ;) Men fick lita på Kalle att han hittade vägen och han gick i hundra nitto och tyckte det var lite läskigt att de var så mörkt hihi, han gnäggade inte en enda gång, OMG!!! Imon är det hoppträning!! Tagga assååååååå, han var så pigg idag så imon är han säkert oxå pigg wohooo.
 
Ska kolla på lite stelena vids nu, omg stelena feels <3<33<3<3<3<3<33<3<3<3<33<3<3
xoxo

♡ Olivia Magnusson

Den hollister bodysplashen luktar såå gott :D

sv: tusen tack!
kramis♥

Svar: ja verkligen!! kram
Ida ❤

2013-11-13 | 21:53:06 | Blog/URL: http://oliviasfotoblogg.blogg.se/
♡ Julia

så nice! :D

2013-11-14 | 12:18:45 | Blog/URL: http://jjuliees.blogg.se/
♡ thien

så fin ^^

2013-11-15 | 15:30:30 | Blog/URL: http://lekindy.blogg.se



« name

« email {bara jag som ser}

« blog


         Follow on Bloglovin
                                              





Mitt namn är Ida och jag brinner för foto och hästar. Jag verkligen älskar frukostar, Apple, tv-serier, nutella och att vara kreativ. Sist men inte minst, så älskar jag mest av allt, min ponny Kalle.
Läs mer om mig här!

Kontakt: [email protected]

KALLE
Min ögonsten, han jag älskar mest på denna jord och aldrig kommer lämna. Vi har slängt bettet, tränset och sadeln åt sidan för längesen. I vårt förhållande finns ingen ledare, vi står på samma plats jämte varandra och tar våra beslut tillsammans. Han är inte bara min häst, utan min allra bästa vän.
Läs mer om Kalle här!