dreamy

13 Maj, KL. 22:59
Kreativt 13 kommentarer
Var ute och fotade för några dagar sen, eller ja 1,5-2 veckor är det nog sen jag fotade, tiden går snabbt asså haha!

Ledsen för att jag inte uppdatera, men jag hinner verkligen inte! Livet är helt jkasdfakjs nu. Eller nej, egentligen inte ;) Men det är (är klar nu dock, äntligen..) en jääättestort tenta som ska in på onsdag. Har skrivit typ 16 sidor så den har varit mycket jobbig. Sen har vi liten paus i skolan, men sen har vi matteprov, biologiprov och SO-prov, inga hemtentor, och det är jag glad för. Jag orkar verkligen inte med en till hahah.
 
Vad har hänt annars? Jo jag har konfimerat mig, om ni går in HÄÄR kan ni ser massa söta (höhöhö, såklart på mina fränds då) bilder. Det har varit rätt så roligt ändå, så lite ledsen över att det är över, men vi ska till Köpenhamn och Tivoli snart, så det blir nog kul! Fast jag inte åker snurrkaruseler eller berg-o-dalbanor med loper och snurrsaker, sååååå hahaha. Men älskar vattenkaruseler, fritt fall atmosfear och alla dem (in my ♥ forever) och BALDER dock är detta på Liseberg då som är för övrigt bäst heheh. Men det kommer bli kul!
 
Med Kalle så flyter allt på och han är en riktig dub. Kommer fler bilder från fotograferingen som vi hade för någon vecka sen, bilden från inlägget här under är där ifrån. Igår så red jag på Emmies hack, ska testa det nu på Kalle, och så snabbt jag kan köpa ett. Han fattar inte riktigt det än, men det går framåt! Gillar egentligen inte bett så, men ja, orkar inte förklara! Och på Kalle så behövs det verkligen inte haha, rider ut i repgrimma och allt och racear. Ja juste! Idag var vi ute och klättrade, hade repgrimman, blev även lite racea i slutet mot stallet så han var väldigt pigg. Första galoppen gick bra. Sen andra så gick det också bra, dock så ville han helst inte stanna hahah söte :'D Tyckte det var sååå kul! Men inga problem, han drar inte eller något, utan han bara meh nej D: Men söte göte! Håller på för fullt att lära honom massa roliga nya tricks med och det känns som om vi kommer varandra närmare för varje sekund, har känt detta väldigt länge nu, känns snart som om vi står på varandra.. ;) amg natthumor ehhehe :'D:'D:'D:'D:'D
 
Nej nu måste jag sluta babbla (som jag alltid gör för mycket..). Godnatt sötisar! ♥

♡ Myggan

Älskar ljuset och färgerna!^^ Det är någonting speciellt över dina bilder som jag verkligen gillar!:]

2013-05-14 | 07:13:00 | Blog/URL: http://nordwest.blogg.se
♡ julia johansson

Jätefina bilder! :)

Svar: tacktack! :'D
iidz.

2013-05-14 | 07:52:49 | Blog/URL: http://fotarjulia.blogg.se/
♡ JULIA - JUST NU: TÄVLING!

Jag har just nu en grym tävling med samarbete med Idiwa! Kika in och kolla om något intresserar dig! :D Kram!

2013-05-14 | 11:59:56 | Blog/URL: http://juliasphotography.blogg.se/
♡ Jennifer-livet genom mitt objektiv

Ja visst är det! :D

2013-05-14 | 20:58:11 | Blog/URL: http://jenniifersjo.blogg.se
♡ Alma

Du är en superbra fotograf! :D

2013-05-15 | 12:51:10 | Blog/URL: http://poff.blogg.se
♡ Sarah Moberg

sv: han är ännu sötare i verkligheten ^^,

vill du göra bloglovinbyte? :)

Svar: ja det kan vi göra! säg till när du har lagt till mig så lägger jag till dig! c:
iidz.

2013-05-15 | 15:18:44 | Blog/URL: http://sarahmoberg.blogg.se
♡ | Klara-Fina |

sv; taack! :)

2013-05-15 | 15:55:34 | Blog/URL: http://klarafina.blogg.se
♡ Irma Granbom

Sv: vad roligt att du är lite kreativ me håret och gör lite lockar!
Ps. Glöm inte vara med och tävla på bloggen för att ha chansen att vinna en exklusiv inpackning från Maria Nila! Kom igen nu, du har stor chans att vinna.

2013-05-15 | 16:37:35 | Blog/URL: http://granboms.blogg.se/
♡ Linn Ahlex

Hur tog du dom bilderna?!?!? Riktigt snygga!!

sv: visst är dom?? :D

OMGOMG!!!! ÄNTLIGEN NÅGON SOM VERKAR VARA LIKA INSATT SOM JAG I VAMPIRE DIARIES!!!! ALLA TYP BARA KOLLA PÅ DE OCH SKITER I VILKET... nä men du fattar??:'))

JA DE ÄR VERKLIGEN VÄRLDENS BÄSTA JAG DÖR DE ÄR SÅ BRA!!
Jag shippar Stelena (SÅKLART!!!! FINNS INGET ANNAT. STELENA ÄR DET SOM GÄLLER)Vi delar på honom, seriöst pls jag gråter han är så perfekt. :'((((
OCH va seriöst du är den ända som shippar exakt lika som jag hahah love u så mycket!!!!!!!! (älskar alla som shippar som jag pga man kan fangirla som satan med dom, dock är du typ den ända eller finns några på twitty med men ändå!!!)

Ja omg jag vet, och seriöst om hon inte väljer Stefan är hon fan dum i huvudet, jag går av på mitten då. MEN SEN MÅSTE MAN JU VÄNTA ÄNDA TILLS HÖSTEN OCH DE PALLAR JAG INTE AIOFASLKDFNASJKD fast får väl kolla om alla säsonger (igen) har gjorde typ 294u21847 gånger pga är besatt ok.

Har med planerat kolla live!!!!! Måste hålla mig vaken. Får damp på mig själv annars.

2013-05-15 | 18:12:54 | Blog/URL: http://linnffotar.blogg.se/
♡ therese

sv: hahah ;)

2013-05-15 | 19:45:51 | Blog/URL: http://theresefotar.blogg.se
♡ Elsa

Gillar verkligen bilderna. Så fina!

2013-05-15 | 20:54:52 | Blog/URL: http://elsajohnsen.blogg.se
♡ Linn Ahlex

sv: hihi okej, hur redigerade du den sen? :3

JA DET ÄR HAN MAN VILL BARA SLICKA PÅ HAN OK NEJ MEN DU FATTAR ÅÅHÅHÅHÅ BÄSTASTE HAN. ÄR HELT LOOOST NÄR DE GÄLLER HONOM. JA DET ÄR HON VERKLIGEN.

Men tycker Nian är fett söta irl så när de var någon som skrev att de gjort slut blev jag fett depp :((( men de var ju inte sant sen å då blev jag glad igen hahaha lol. MEN FATTA OM DE VARIT PAUL OCH NINA IRL OCKSÅ!!!!!!!!!

Ja omg Stexi är så söta jag dör, man såg lyckan i hans ögon när hon kom i förra avsnittet och som du säger hon har räddat honom ifrån ripppaaaaah osv, älskar lexi. Blev så jäkla lack när Damon dödade henne asdfkjsalkdfjaskldfaj.sdf :'''(((

OMG SERRI SKA DU DIT?!?!?!? JAG HÄNKAR LÄTT MED, FATTA BALLT ÅHÅHÅHÅ!!! Växjö, Småland själv??? :D:D:D:D:D:D:D

JA DE MÅSTE VARA SÅ SERIÖST BÖRJAR GRINA OCH ALLT ANNAT. MEN JAG TROR FAKTISKT DE BLIR STEFAN HON TAR MEN OM DE ÄR DAMON DÅ..... NÄ DE VILL JAG INTE ENS TÄNKA PÅ. Å LIKSOM STEFAN VALDE HON SJÄLV. UTAN NÅGON KRAFT. ''KÄRLEKEN'' TILL DAMON ÄR JU FAN INTE EN ÄKTA HERREGUUUUEEEED. BLEV SÅ JÄKLA LACK NÄR HON VAR SIRED TILL HONOM AOJFAMLKJSDFA.

SÅ KOMMER ALLT SÄKERT GÅ FETT SAKTA BARA FÖR ATT DE ÄR VI SOM LÄNGTAR AHAHAH MENAR TILL PLL HAR DE JU GÅTT ASFORT SNART ÄR DE JU LIKSOM 11 JUNI??? TYCKTE DE VAR TYP FEBRUARI NYSS :O

JAG MED JAG HAR BESTÄMT ATT JAG SKA SOVA LITE INNAN FÖR ANNARS KOMMER JAG BARA VARA FIXERAD VID KLOCKAN HAHAHA OCH DDÅ TAR DE BARA LÄNGRE TID OCH DE TAR PÅ KRAFTERNA ATT KOLLA PÅ KLOCKAN (LOL SKOJAR MEN DU FATTAR) AILSDFKJALSKDF VILL HA KVÄLL NU. MEN SAMTIDIGT INTE. FÖR SEN ÄR DE ÖVER FÖR ETT TAG.

JAG ÄR PÅ AVSNITT 20 SÄSONG 1 GRÅTER STELENA ÄR SÅ PERFEKTA.

BARA NÅGRA TIMMAR KVAR JAG AVLIDER SNART MED ASSSÅ ÅÅÅÅÅH HAR SÅDAN KRYP I BENEN OCH ALLT Å JAG SITTER PÅ SPANSKA OCH KOLLAR PÅ MASSA VIDEOS MED STELENA OSV PÅ YOUTUBE FÖR HAR ÄNDÅ INGET ANNAT ATT GÖRA, BÖRJAR GRÅTA SNART ÅÅGÅGÅGŨDFGKLASDFJASLDKF JASLJDKF

2013-05-16 | 08:49:04 | Blog/URL: http://linnffotar.blogg.se/
♡ Emelie

Vilka fina bilder! :)

2013-05-18 | 19:33:31 | Blog/URL: http://emelielinneass.blogg.se



« name

« email {bara jag som ser}

« blog


         Follow on Bloglovin
                                              





Mitt namn är Ida och jag brinner för foto och hästar. Jag verkligen älskar frukostar, Apple, tv-serier, nutella och att vara kreativ. Sist men inte minst, så älskar jag mest av allt, min ponny Kalle.
Läs mer om mig här!

Kontakt: [email protected]

KALLE
Min ögonsten, han jag älskar mest på denna jord och aldrig kommer lämna. Vi har slängt bettet, tränset och sadeln åt sidan för längesen. I vårt förhållande finns ingen ledare, vi står på samma plats jämte varandra och tar våra beslut tillsammans. Han är inte bara min häst, utan min allra bästa vän.
Läs mer om Kalle här!