5 saker som..

23 Mars, KL. 21:32
What matters 12 kommentarer
Gör dig "arg"
1. Massor saker i hästvärlden hahah ;) Eller ja, asså ni fattar heheh. T.ex som jag skrev i förra inlägget, när man vill sälja sin häst för den inte sköter sig när man rider m.m, även när en del hästmänniskor bara "jag är såååååååååå bra och jag vet precis allt, vad som är bra till alla hästar i hela världen, och det måste vara såhär" såna hästmänniskor får jag lite jaskdfkasfk damp på :):):):)
2. Eller detta gör mig inte arg, men jag gillar det inte, när andra rider min häst.. läs detta inlägget så förstår ni vad jag menar!
3. Killar som är helt olika när de är med sina kompisar, rena idioter åååååhh
4. När jag inte får som jag vill, är envis till tusen och ger aldrig upp.
5. "Allt bra?" kommentarer haha ;)
Gör dig glad
1. min ponny ♥
2. när alla skriver så fina kommentarer och att de älskar min blogg, asså jag blir såååååå glad! :')
3. alla fina som jag har runt omkring mig, mina dubvänner, familj, släkt m.m.
4. att sommaren 2013 kommer bli så galen så man kommer dö
5. när man har tränat klart och passet var bra, samma sak med ridningen såklart hehehe, när man är nöjd över dub.
Du älskar
1. min ponny ♥
2. shopping.
3. TVD, PLL och paul ♥
4. inredning.
5. skräckfilmer.
Du gjort idag
1. varit på konfa sak usch.
2. varit i stallet och ridit på min älskade dub som var så duktig
3. ätit thaimat.
4. kollat på bästa TVD igen och igen hahah kollar hela tiden fast jag har sätt alla he he
5. kollar just nu på film, har kollat på fångarna på fortet och smartare än en 5:e klassare oxå.
Händer denna helg
1. idag har jag ju då varit på konfa
2. rida
3. sitta vid domartornet imon på janneberg, i någon klass, vet inte vilken höjd hehe
4. plugga -.-
5. blogga oxå typ hehe, händer inte så mycket denna helgen.

♡ SABINA

Sv: Tack fina du! :)

2013-03-23 | 22:57:30 | Blog/URL: http://fotosabi.blogg.se
♡ Nora

Åhh, jättesöt blogg..♥

Svar: tack så mycket!! ♥
iidz.

2013-03-24 | 12:55:16 | Blog/URL: http://everydaynora.blogg.se
♡ Diman Dilir

sjukt finabilder :)

2013-03-24 | 15:00:40 | Blog/URL: http://psremembermee.blogspot.se
♡ Mathilda ♥

Gud vilka fina bilder! Håller med dig på några av dom du blir arg på, så irriterande haha!

Men jätte fin blogg har du! :)

2013-03-24 | 15:56:04 | Blog/URL: http://grahnforever.blogg.se
♡ Alice Oscarson

Gud vad härliga bilder, hur får du så fint ljus? :)

Svar: tack så mycket! c: tänker på mycket när jag fotar och var ljuset ligger och oftast dagtid och när det är sol. Har lite kategorier under fliken för dig under min header, där finns det lite fototips och redigeringstips :)
iidz.

2013-03-24 | 21:09:05 | Blog/URL: http://ienstorrevarld.blogg.se/
♡ Sara - Hold on be strong

Bra inlägg! Åh TVD kärlek <3
Sv: jaaa såå bra!!! :)
Kram

2013-03-25 | 11:47:08 | Blog/URL: http://saraleasofia.blogg.se
♡ Maolion

Allt bra med dig idag? :D
Nej jag skojjade bara..

vad ska du hitta på för kul denna måndag då? Har du oxå påsklov? :)

Svar: hahhah ;)) har varit i skolan, så nej har inte påsklov, har det nästa vecka! c: men slutar på tors denna veckan, sen börjar vi tis v. 15, så det blir skiiitbra! c: annars har jag ridit idag! pluggar gör jag nu hahah, det suger :(
iidz.

2013-03-25 | 14:09:19 | Blog/URL: http://maolions.blogg.se/
♡ Malooon ♥

Hej!
Detta har visserligen inte med saken att göra, men jag är en 16-årig tjej som precis laddat ner Sony Vegas 11, fattar noll. Slumpade runt bland dina välgjorda videos och såg plötsligt att du använde det programmet! Så ber dig på dina bara knän att du kan göra en video om när du gör en sån video!
Det ända jag förstår är vart man lägger till bilder/videor, inget annat. Jag har exprementerat i veckor, men klarar det inte..
T.P.F.H! ♥

Svar: hej! :) att göra en video om hur jag gör en video går tyvärr inte.. asså det blir alldeles för mycket och komplicerat eftersom jag gör på olika sätt hela tiden och det är alldeles för mycket hehe c: men om du söker på youtube typ Sony vegas 11 beginner tutorial så kommer du hitta massa, kolla igenom dem så kommer du lära dig, det finns jättemycket att lära sig om det och man får bara experimentera ännu mer och försöka så kommer det går jättebra! :) kram! ♥
iidz.

2013-03-25 | 14:40:03
♡ h h a n n a a

sv: ååh, tack så mycket!

2013-03-25 | 16:04:20 | Blog/URL: http://hhannaa.webblogg.se
♡ Ida Hallgren

Dagens blogg på min blogg är avgjord, gå in och kolla om det blev du! Om du inte hade turen med dig denna gång så kan du ju alltid anmäla dig igen!:)

2013-03-25 | 16:44:05 | Blog/URL: http://idahallgren.blogg.se
♡ Ida Hallgren

Btw.. Vart har du hittat din bakgrund på bloggen? Eller har du gjort den själv från grunden?:)

2013-03-25 | 16:44:44 | Blog/URL: http://idahallgren.blogg.se
♡ Linda Johansson

så otroligt härliga bilder måste jag säga!

Svar: tack så mycket!! :'D
iidz.

2013-03-25 | 22:37:08 | Blog/URL: http://linndajohansson.blogg.se/



« name

« email {bara jag som ser}

« blog


         Follow on Bloglovin
                                              





Mitt namn är Ida och jag brinner för foto och hästar. Jag verkligen älskar frukostar, Apple, tv-serier, nutella och att vara kreativ. Sist men inte minst, så älskar jag mest av allt, min ponny Kalle.
Läs mer om mig här!

Kontakt: [email protected]

KALLE
Min ögonsten, han jag älskar mest på denna jord och aldrig kommer lämna. Vi har slängt bettet, tränset och sadeln åt sidan för längesen. I vårt förhållande finns ingen ledare, vi står på samma plats jämte varandra och tar våra beslut tillsammans. Han är inte bara min häst, utan min allra bästa vän.
Läs mer om Kalle här!