2013 lista.

28 December, KL. 21:53
Listor 4 kommentarer

Eftersom alla gör en sån här, så kör jag med!!

Hur har ditt 2013 varit?
Det har varit toppen!! Många framgångar med Kalle och massa annat roligt.

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Hmm, gjorde jag säkert, massa saker, kommer bara inte på något speciellt nu haha ;)

Bild från när vi är ute löst i skogen, dock inte den 2 oktober.

Vilket datum från 2013 kommer du aldrig glömma?
Åhh haha.. den 2 oktober tror jag, första gången (eller ja, egentligen andra, men första "riktiga" gången) som jag tränade med Kalle löst i skogen, bara släppte honom och gick och han följde efter mig och t.o.m travade och galopperade om jag gick för långt och när jag sprang, söte hihi

Vad är din största framgång 2013?
Att jag och Kalle har kommit varandra så mycket närmare! Även att vi rider helt bettlöst!!

Tv-serier hihihihihihihihih

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Kalle, hahah, allt handlar om Kalle :') Vad som mer har gjort mig glad.. alla mina tv-serier :''''DDDD Alla mina ship (shippar i tv-serier u know) som seglar in i det sista, det ser jag till :):):):):):):):) Mina kompisar ofc och allt!! Mat :'D

Vilka sånger kommer påminna dig om 2013?
Helt klart Animals! Även Alone, Work Bitch och A drop in the ocean (bara för stelena <3333333333).

Vem har du umgåts med mest?
Kalle :):):):):):):) Mina kompisar, familj och släkt ofc!

OMG SER NI INTE DENNA P E R F E C T I O N?! jag smälter

Har du haft ett förhållande under 2013?
Ja med Kalle och alla mina ship, och Paul, Tyler och Andrew såklart, mina män :):):):):):):) Seriöst - nej.

Vart reste du under 2013?
Underbara Matrei i Österrike (varje år jao haha) och ett par trips till Ullared ;) Göteborg, Malmö, Falsterbo, Köpenhamn med konfan.

Vad gjorde du på din födelsedag?
Hade precis kommit hem från Göteborg så tog de bara lugnt, hade släktkalas sen dagen efter.

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
Säga mer ja än nej och inte vara så j*vla lat rent ut sagt haha.

<3

Vem saknade du?
Saknar* Kalle.. ;) Nej men farfar.

De bästa nya människorna du träffade?
Linn helt klart! gumman :*

Vad vill du säga till dig själv inför 2014?
SÄGA MER JA ÄN NEJ OCH INTE VARA SÅ LAT!

Kommer göra en årsresumé också! Firar snart att jag har bloggat i ett helt år, UTAN AVBROTT!!! Förtjänar en pokal hahah :'D

GLÖM INTE ATT ANMÄLA ER TILL DESSA TÄVLINGAR -
VINNA HEADER AV MIG!
VINNA SMYCKESBOX! Värde 620 kr.
VINNA GOODIEBAG!! Värde 1100 kr.
VINNA VARA UR DIDRIKSONS SORTIMENT!!

♡ Ida Lindborg ♡

jaa äntligen, säga mer ja än nej, äntligen äntligen äntligeeeeeennnn ska du bli bättre på detta :):) ♥

Svar: ;);)););;)););));)))););));;));););;)););));))) ❤❤❤❤
Ida ❤

2013-12-28 | 22:33:13 | Blog/URL: http://youknowiidaa.blogg.se/
♡ Ida Lindborg ♡

jag tycker dock du har blivit bättre på att säga ja detta året ;))))) ♥

Svar: heheheheh ja jag med, men får pallra mitt lata as upp och göra saker ibland oxå haha, är så seg ibland :'DDDD ❤❤❤
Ida ❤

2013-12-28 | 22:39:00 | Blog/URL: http://youknowiidaa.blogg.se/
♡ Rebecka

Åh vilken underbar häst :) fina bilder!

Svar: hihi ja det är han verkligen :') tack ❤
Ida ❤

2013-12-28 | 22:55:24 | Blog/URL: http://sextondeoktober.blogg.se
♡ veckomagasinet

Jag rider också fast på islandshästar

Svar: roligt! :D
Ida ❤

2013-12-29 | 10:26:27 | Blog/URL: http://veckomagasinet.com



« name

« email {bara jag som ser}

« blog


         Follow on Bloglovin
                                              





Mitt namn är Ida och jag brinner för foto och hästar. Jag verkligen älskar frukostar, Apple, tv-serier, nutella och att vara kreativ. Sist men inte minst, så älskar jag mest av allt, min ponny Kalle.
Läs mer om mig här!

Kontakt: [email protected]

KALLE
Min ögonsten, han jag älskar mest på denna jord och aldrig kommer lämna. Vi har slängt bettet, tränset och sadeln åt sidan för längesen. I vårt förhållande finns ingen ledare, vi står på samma plats jämte varandra och tar våra beslut tillsammans. Han är inte bara min häst, utan min allra bästa vän.
Läs mer om Kalle här!