pink me.

16 Januari, KL. 21:45
It's me 46 kommentarer

ja, jättecoolt vet.. när sidan har laddat klar, då kan ni se animationen på riktigt (; den är lite seg i början.. heh.

 

har suttit nu i 180 år och försökt ladda upp den acmeda animationen, men den tar för mkt där och här och acmed, så fick trimma den jättemkt :( så ni fick tyvärr nt se alla mina dancemoves.. och sen blev cooling lite snabbt men har ändrat det 3 ggr nu och ooooooorkar nt ändra en gång till. men där ser ner vad jag gör när jag har tråkigt, DANSAR!

idag har jag ridit ju! hade macho, duktig var han, men seg haha, sen så är han så tung i handen, så får dra upp huvudet på honom hela tiden haha, ^^ vi hade lite galopp övningar över bommar och hoppning, nästa gång ska vi ha hoppning igen ^^

sen på ons elr tors, tror det blir på tors, ska jag in till stan med balouisen! och ska vara med ida på fre i think ((:

heydå sötnosar! ♥

Mitt namn är Ida och jag brinner för foto och hästar. Jag verkligen älskar frukostar, Apple, tv-serier, nutella och att vara kreativ. Sist men inte minst, så älskar jag mest av allt, min ponny Kalle.
Läs mer om mig här!

Kontakt: [email protected]

KALLE
Min ögonsten, han jag älskar mest på denna jord och aldrig kommer lämna. Vi har slängt bettet, tränset och sadeln åt sidan för längesen. I vårt förhållande finns ingen ledare, vi står på samma plats jämte varandra och tar våra beslut tillsammans. Han är inte bara min häst, utan min allra bästa vän.
Läs mer om Kalle här!